Oltiin eilen Nu-Pun pikkujouluissa ja yhdistyksen kokouksessa mukana, kiltisti istuuttiin ja kuunneltiin koko seremonia läpi. Ritu toimi ääntenlaskijana uutta hallitusta valittaessa ja minä kieltäydyin hallitusehdokkuudesta nätisti, mutta selkeästi. Ei ole semmosta paloa eikä takuulla aikaakaan ja ennenkaikkea ei ole kokemusta yhdistystoiminnasta. Koirayhdistyksemme uusi puheenjohtaja Ate nakitti toko-  ja palveluskoiratoimikunnan puheenjohtajan homman meikäläiselle, lupasi neuvoa, niin ajattelin että okei, toivottavasti tästä seuraa jotakin mukavaa. Elisa ja Kati ovat mukana, joten ainut mahdollisesti hankala ihminen olen minä tässä porukassa, että sillee ihan okei. Toivottavasti keksitään jotain jäynää kehittääksemme seuramme toko- ja pk-puolta. Koulutus- ja kilpailutoiminta, niiden tukeminen ja kehittäminen, kyllä, kyllä minä niiden asioitten ajamisesta tykkään, aikuisten oikeesti.
Nasse sijoittui toiseksi vuoden tottelevaisuuskoirakilpailussa 55 pisteellä, voittaja Ruffe sai 75 pistettä, selvä ero siis. Taitavat kilpailla jo erikoisvoittajissa, että sillee ovat tähtinä taivaalla vielä meille. Normi lenkkejä ja treenejä tehdään, kun kisoja ei ole nyt tiedossa niin vähän tyhjän päällä sotkemista homma on. Kisat tuo aina vähän ryhtiä harjoitteluun. Kaupunkiosuutta olen päättänyt Nassen kanssa nyt harjoitella, vastaantulevien kohtaamista hiukan hiotaan, muuten homman pitäisi olla ok. Jukka

1258901649_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Me oltais ihan valmiita lumentuloon, terveisin Urpo ja Turpo